Raiffeisen Polbank opinie i informacje o systemie Raiffeisen online

Raiffeisen Polbank (formalnie Raiffeisen Bank Polska S.A.) to bank uniwersalny, powstały w wyniku fuzji Raiffeisen Bank Polski z Polbank EFG. Należy on do austriackiej grupy Raiffeisen Zentralbank.

Oferta banku skierowana jest do firm z sektora MiŚ, jak również do większych przedsiębiorstw i korporacji oraz klientów indywidualnych (przede wszystkim z klasy średniej).

Raiffeisen Polbank posiada ok. 800 tys. klientów oraz 350 placówek w całym kraju. Jest pionierem z zakresu prowadzenia bankowości mobilnej – jako jeden z pierwszych banków, udostępnił klientom indywidualnym i firmowym, dostęp do rachunków przez telefon komórkowy.

Obecnie bank nie jest notowany na GPW. Jednak debiut na warszawskim parkiecie planowany jest najpóźniej do połowy 2016 roku.

System R-Online

R-Online to system bankowości elektronicznej o dużej funkcjonalności. Klienci Raiffeisen Polbank mają pełny dostęp do swojego konta i produktów banku za pomocą komputerów i urządzeń mobilnych z dostępem do internetu.

Przydatne informacje o Raiffeisen Polbank

Data powstania: 1991
Numer KRS: 0000014540
Liczba placówek: 350
Wartość rynkowa spółki (w zł): Planowany debiut na GPW – 2016 r.
Główni akcjonariusze: Planowany debiut na GPW – 2016 r.
Popularność w internecie: ok. 127 400* wejść dziennie
SWIFT / BIC: RCBWPLPW
Strona internetowa: raiffeisenpolbank.com
Bankowość elektroniczna: tak (adres logowania: https://moj.raiffeisenpolbank.com)
Telefon (infolinia): 801 180 801 | 22 549 99 99
Adres siedziby: Raiffeisen Bank Polska Spółka Akcyjna
ul. Piękna 20
00-549 Warszawa

*Dane opracowane przez Inwest.24 na podstawie Alexa Rank, Google Webmaster Tools, Google AdWords.

wykres Najpopularniejsze banki w Polsce Raiffeisen Polbank

Najpopularniejsze banki w Polsce Raiffeisen Polbank

Jeżeli masz konto w Raiffeisen Polbank – podziel się opinią na temat jego usług z innymi użytkownikami.

Raiffeisen Polbank opinie i informacje o systemie Raiffeisen online
4.83 (96.67%) 6 votes


Opinie użytkowników

3 Opinie
Sortuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

3 Opinie klientów
  • Tak mi się zdawało, że z niemieckiego brzmi nazwa banku, ale zawsze wydawało mi się, że jest niemiecki, a nie austriacki. Cóż człowiek całe życie się uczy:)

    zilbert - 24 stycznia 2015, 12:21 Odpowiedz
  • Dużo jest u nas takich banków „zagranicznych”?

    ritmos - 3 lutego 2015, 21:24 Odpowiedz
  • Podobno najlepsza reklamą dla jakiegoś produktu jest zadowolony klient.Nie można tego powiedzieć o tym banku.jestem ich klientem od kilku lat- mam tam kredyt tzw bezpieczny.Dwukrotnie miała miejsce sytuacja gdzie nękano mnie telefonami, sms-ami, w końcu monitami że ma spłacić kredyt który w całości spłaciłam kilka dni wcześniej. Kwoty kóre były wymieniane w tych wezwaniach były zupełnie różne. Miałam kilka wizyt w banku- reklamacje. Dostałam lakoniczne pismo , że moja reklamacja została uwzględniona.Podobna sytuacja była po dłuższym okresie czasu. znowu monity i wycieczki do banki. Tym razem tłumaczono to datami księgowania,że na rachunki po wymienionym konkretnym dniu miesiąca nie było transakcji.
    Jak każdy może się też zdarzyć , że się o czymś zapomni zwłaszcza w wakacje- w ubiegłym roku zapomniałam wpłacić ratę.Jak wróciła z wyjazdu w skrzynce był monit oczywiście opłata za monit niemała.Wpłaciłam zaraz pieniądze choć było 1 dzień to po wymienionej w monicie dacie.Oczywiście na następny dzień otrzymała kolejny monit z OPŁATĄ , że nie wpłynęły pieniądze.Wtedy nic z tym nie robiłam. Szanująca się instytucja wysyła do klienta polecony z potwierdzeniem odbioru aby mieć pewność że korespondencja do niego trafiła ( przecież każdy może trafić np.do szpitala). W tym banku tak się klientów nie taktuje.
    Sytuacja z dnia dzisiejszego .Wpłaciłam ratę kredytu w dniu 01.08.2015 w bankomacie, termin miała do 31.08.2015.Otrzymałam monit z działu windykacji ,że do dnia 03.08.2015 nie odnotowano wpłaty na konto i oczywiście opłata za monit w wysokości 35 zł. Tym razem dam znać do innych instytucji.Na tym forum również.
    W mieście nie było głośno o fakcie żeby ktoś okradł bankomat w którym wpłacałam pieniądze.W takim razie gdzie one są? A jeśli w banku na koncie to jak kompetentne osoby bank zatrudnia? Przyznaję nie jestem bez winy ,ale pismo mam podpisane prze panią z tytułami.

    aga - 5 sierpnia 2015, 16:40 Odpowiedz